Творча група впровадження системи розвивального навчання Ельконіна - Давидова

Гостра потреба в системі розвивального навчання постала в ту історичну мить, коли почалися радикальні зміни в суспільстві та громадській свідомості. Сутність розвивального навчання полягає в створенні умов, при яких в процесі навчання дитина стає суб’єктом діяльності, тобто навчається заради самозмінення, коли розвиток його з побічного результату перетворюється в головну задачу як для вчителя, так і для самого учня.Здатність бути суб’єктом власної діяльності пов’язана з іншою інтелектуальною здібністю – теоретичним мисленням. Це уміння підходити до розв’язання конкретно-практичних задач з урахуванням розуміння загальних засобів, що лежать в їх основі.Творча група вчителів
Петренко І.О., Лях Т.В., Сабельникова В.Ю., Одринська О.П., Просяник С.Ю., Сметана О. В., Чабаненко Н.О.., Мірошніченко Ю.О., Курочкіна Е.М. працюють над проблемою вивчення та впровадження системи розвивального навчання. Ці вчителі закінчили курси, які були організовані Центром психології і методики розвивального навчання у м. Харкові під керівництвом професора Дусавицького О.К. Школа брала участь в проведенні семінарів по розвивальному навчанню. Учителі тісно співпрацюють з психологом школи, який допомагає проводити тестування учнів для з’ясування результативності системи РН та спостерігати динаміку розвитку дітей в класах розвивального навчання.

Вчитель Шевченко В.М. працює за науково-педагогічним проектом "Інтелект України".

Вчителі Гладка О.М., Флюстикова О.В., Петренко І.О., Одринська О.П., Сметана О.В., Бондаренко О.В., Буцько Т.І., Кашпур Л.В., Харчук Т.А., Іванська І.Ю., Сабельникова В.Ю., Просяник С.Ю., Чабаненко Н.О.використовують в роботі ІКТ. Класи обладнані проекторами, екранами.

Вчителі Гладка О.М., Харчук Т.А., Сергєєва Н.П., Буцько Т.І., Флюстикова О.В. використовують в работі інтерактивні технології навчання.

Кiлькiсть переглядiв: 218