ВИХОВНА РОБОТА
Процес становлення незалежної демократичної України з її прагненням стати повноправним членом європейської спільноти передбачає всебічне утвердження в суспільному та індивідуальному бутті цивілізованого життя на основі загальнолюдських цінностей та духовних, моральних і культурних засад життя українського народу.
Мета: залучення школярів до активної виховної діяльності з урахуванням вікових особливостей, їх інтересів та запитів, розвиток комунікативних навичок. Усвідомлення та формування життєвих компетенцій школярів. Розширення кола спілкування дітей через участь у творчих справах та виховних заходах школи, району, міста.
Виховання учнів у сучасній школі здійснюється в контексті громадянської і загальнолюдської культури, охоплює весь освітній процес, ґрунтується на свободі вибору мети життєдіяльності та поєднує інтереси особистості, суспільства і держави.
Система виховної роботи в нашій школі спрямована на виховання щасливої людини, розвиненої особистості.
Виховна проблема: "Удосконалення мотивації виховної діяльності школи через дитиноцентриський підхід до розвитку молодших школярів".
План виховної роботи на 2022-2023 навчальний рік
Звіт з виховної роботи за 2022-2023 навчальний рік
Програма "Чисте місто"
В основу виховної системи, яка реалізується в школі, покладено ОСНОВНІ ОРІЄНТИРИ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 1-11 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ, затверджені наказом МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ від31.10.2011№1243.
Нормативні документи:
Закон про освіту
Департамент науки і освіти ХОДА
Нормативно-правова база
Лист МОН від 20.07.2020 № 1/9-385"Деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок"
Лист МОН від 23.08.2019 № 1/9-531“Щодо ціннісно орієнтованої тематики проведення Першого уроку та навчання у 2019/2020 навчальному році”
Лист МОН від 27.06.2019 № 1/9-414“Деякі питання щодо створення у 2019/2020 н.р. безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок”