План роботи на 2023/2024 навчальний рік
Мета роботи:
- пошук талановитих дітей та їх розвиток;
- створення оптимальних умов для розвитку особистості та її нахилів;
- розробка системи роботи з обдарованими учнями;
- удосконалення уроку як засобу розвитку творчої особистості учня.
ПРОГРАМА «ОБДАРОВАНІСТЬ»
Програма розроблена з метою створення умов для всебічного розвитку та розкриття інтелектуального потенціалу обдарованих дітей, сприяння їхній самореалізації в освітньому процесі.
Мета програми: визначити чітку систему організаційно-педагогічних та науково-практичних заходів пошуку, навчання й виховання обдарованих дітей.
Завдання:
1. Розробка системи виявлення обдарованих дітей.
2. Створення умов для інтелектуального, духовного, фізичного розвитку обдарованих дітей, їх самореалізації.
3. Забезпечення морально-психологічної підтримки обдарованих дітей.
4. Науково-методична підготовка педагогічних кадрів для роботи з обдарованими дітьми.
5. Створення системи стимулювання обдарованих дітей.
Зміст діяльності:
1.Психолого-педагогічній службі школи розробити систему цілеспрямованого виявлення обдарованих ї здібних дітей за допомогою комплексної діагностики, скласти «банк даних» здібних учнів школи.
Виконавець: практичний психолог.
2.Проводити заходи з метою виявлення та стимулювання творчої діяльності здібних та обдарованих дітей:
· Загальношкільні виставки творчих робіт учнів, спрямовані на самореалізацію обдарованих дітей;
· Олімпіади для учнів 3-4 класів "Пошук";
· Конкурси для учнів 1-4 класів.
Виконавці: заступник директора з НВР, педагог-організатор, класні керівники.
3.Здійснювати поглиблену психодіагностику особистісних рис обдарованих дітей, надавати їм індивідуальну допомогу.
Виконавець: практичний психолог.
4.Проводити семінари за різною тематикою, мета яких психолого-педагогічна підготовка вчителі до роботи з обдарованими учнями. (теми вказані у річному плані роботи школи).
Виконавець: заступник директора з НВР, практичний психолог.
5.Оновлювати банк науково-методичної інформації про особливості розвитку дитячої обдарованості.
Виконавець: заступник директора з НВР, практичний психолог.
6.Реалізовувати творчі здібності учнів через систему диференційованих завдань, інтерактивних технологій, критичного мислення, систему РН.
Виконавці: вчителі.
7.Забезпечувати якісну підготовку учнів до участі в міських, обласних, всеукраїнських олімпіадах, конкурсах, виставках творчих робіт.
Виконавці: вчителі.
8.Організовувати участь обдарованих учнів в олімпіадах різного рівня.
Виконавець: заступник директора з НВР.
9.Проводити щорічно шкільне свято «Обдарованість» із метою вшанування переможців олімпіад, конкурсів.
Виконавець: педагог-організатор.
10.Розробити систему взаємодії дітей і батьків із метою формування у вихованців позитивної «Я-концепції» та створення відповідного сімейного клімату, що сприятиме розвитку здібностей дитини.
Виконавець: класні керівники, практичний психолог.