Психологічну службу нашого навчального закладу представляє

Практичний психолог

Тягнирядко Вікторія Вадимівна

Пріоритетні напрямки роботи практичного психолога:

· профілактика дезадаптації учнів під час адаптації до школи;

· психологічний супровід навчання та виховання учнів;

· оптимізація психологічного клімату в педагогічному колективі та в учнівському середовищі



Графік консультування батьків:

ПН.-ПТ .: 8.30-12.30

Середа, четвер: 10.30-11.30

* Кабінет психолога розташований на 1 поверсі.

Навіщо в школі потрібен психолог?

З огляду на тенденції сучасного суспільства, професія психолога стала необхідною частиною нашого життя і в тому числі шкільного.

До психолога звертаються як з дуже складними життєвими ситуаціями, так і з простими запитаннями.

Спеціаліст допомагає дитині адоптуватись до нових життєвих умов через освоєння поведінки, і побудову власної позиції, при якій у дитини виробляється усвідомлене сприйняття світу.

У функції шкільного психолога входять:

1. психологічна діагностика - проведення фронтальних (групових) та індивідуальних обстежень учнів за допомогою спеціальних методик.

2. корекційно-розвиваюча робота - індивідуальна і групова, спрямована на розвиток пізнавальних процесів (пам'ять, увага, мислення), так і на рішення проблем в емоційно-вольовій сфері, в сфері спілкування та проблеми самооцінки учнів;

3. консультування батьків і вчителів - ознайомлення батьків або вчителів з результатами діагностики, яка дає певний прогноз, попереджає про те, які труднощі можуть у майбутньому виникнути у школяра в навчанні і спілкуванні та шляхи їх подолання;

4. психологічне просвітництво - ознайомлення вчителів та батьків з основними закономірностями і умовами сприятливого психічного розвитку дитини;

5. участь в педрадах і батьківських зборах;

Питання, за якими можна і потрібно звертатися до шкільного психолога:

· труднощі в навчанні;

· взаємини в класі;

· взаємовідносини з батьками;

· труднощі при адаптації в навчальному та соціальному процесах

При вступі до школи докорінно змінюються умови життя і діяльності дитини; провідною стає навчальна діяльність. У елементарних формах навчальна діяльність здійснювалася і дошкільником, але для нього вона носила другорядний характер, як ведучої виступала гра; мотиви навчальної діяльності дошкільника також були переважно ігровими. Режим шкільних занять вимагає набагато більш високого, ніж в дошкільному дитинстві, рівня довільності поведінки. Необхідність налагоджувати і підтримувати взаємини з педагогами і однолітками в ході спільної діяльності вимагає розвинених навичок спілкування. Адаптація до школи - перебудова пізнавальної, мотиваційної та емоційно-вольової сфер дитини при переході до систематичного організованого шкільного навчання. Саме ці проблеми і відносяться до компетенції шкільного психолога.


Кiлькiсть переглядiв: 277